2010. december 31., péntek

Téli szünetben

A téli szünetben sem hagytam abba a munkát sőt ellenkezőleg annyit kreatívkodtam amennyit csak tudtam, ennek redményeképpen születtett ez a két tolltartó és a kis süthető gyurmafigurák is. Íme:

Édes kis sütis tolltartók. Még nem döntöttem el, hogy melyiket fogom használni.


Egy sor sütifigura, amik rögtön szünet után(ugyanis a láncot a koliban felejtettem)  láncraveretnek azaz karkötő lesz belőlük.:

Egy új gombkészelettel is gazdagodtam.Úgy néznek ki, mint a cukorkák:


Ezeket akár már karácsonykor is hordhattam volna, ha lett volna ugyebár láncom:


De azért nem maradtam karácsonyt idéző ékszer nélkül, mert ezt a helyes kis fülbevalót azért sikerült elkészítenem és viselésre alkalmassá tennem:

Végül egy kis tavaszváró szivárvány, hogy mindig mosoly legyen az arcokon:



1 megjegyzés:

  1. Mennyi mindennel foglakozol, nagyon ügyes és kreatív vagy. Az egyen-anyagjainkat rögtön felismertem, persze egy boltban vásárolunk!
    Örülök, hogy olvasod a blogom, én is jövök majd hozzád nézelődni!

    VálaszTörlés