2013. július 26., péntek

Elmaradásaim 2013-ból

És itt a folytatás :)

2013 Tavasz:

Húsvéti ajándéknak majdnem minden locsolómnak egy pici tilda nyuszkót készítettem. Mindössze 12 cm-esek voltak és mindegyik egyedi színes kis ruhácskákba volt bújtatva.



A tavasz egyébként többnyire az érettségire készüléssel telt. De nem pont tanulásra értettem ezt a készülődést. A sulinkban kötelező a matróz blúz viselete és amit nekünk kéne viselni az egyszerűen kibírhatatlan szabású és anyagú rongy. Sokáig gondolkodtam hogy mivel lehetne helyettesíteni és megszületett a megoldás :D Íme:



Már a matróz ruhánál is hódoltam az újdonsült Burda szeretetemnek. Rengeteg jó szabás mintát találtam. Ez itt egy iskolai feladat volt. 



Ez pedig itt egy saját kedvtelésre és ruhatárba készített munka:




Sajnos megint dokumentálási hiányosságra kell hivatkoznom :( Összesen ennyi kép készült de mindig csinálok valami újat és ígérem ezentúl többet fényképezek. ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése