2013. július 26., péntek

Elmaradások 2012-ből

És az új baba után következnek az elmaradásaim. Jó pár dolog van időrendi sorrendben rakom fel ;):

2012 nyár:

Egy szép rózsaszín ruha barátnőm szülinapjára:
A szabását egy régi ajándékba kapott de kényelmetlen anyagú ruháról vettem le. Ez az első legjobban sikerült ruhadarabom.


Matrózbabák:
A kollégium vezetőjétől kaptam felkérést három matróz babára.
Sajnos a képen csak kettő látható a harmadik nem lett lefotózva :( 


2012 Ősz:

Babaruha: 
Megtaláltam egy régi babaruhámat és kedvet kaptam hogy megvarrjam én is, így levettem a szabásmintáját és elkészítettem. Ilyen lett: 

Iskolai feladat keretében készült el ez a kis rokokó stílusú bemutató ruha. Egy kiselőadásom szerves része volt.

2012 Tél: 

Karácsonyra hangolódásképpen készítettem pár díszt a koliba:






És igen természetesen angyalt is kellett újra varrnom :)
Angyal 2.0 XD 



És ezzel a 2012-es elmaradásaimnak vége is :) Nem ez az összes munkám természetesen ez csak egy töredéke de sajnos a többi nincs dokumentálva :( Következő bejegyzésben már 2013-as munkák lesznek :D








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése